Klachtenregeling

Hoeve de Kaolder streeft ernaar goede zorg te verlenen. Om dit te realiseren werken bij Hoeve de Kaolder gekwalificeerde en deskundige medewerkers. Dat neemt niet weg dat er situaties kunnen ontstaan waarover je niet tevreden bent.

Ontevreden
Ben je niet tevreden over de manier waarop de medewerker van Hoeve de Kaolder met jou of je probleem omgaat? Praat hier dan over met de desbetreffende medewerker of eventueel zijn of haar leidinggevende.

Een klacht indienen
Daarnaast heb je de mogelijkheid een klacht in de dienen bij de onafhankelijke Klachtencommissie. Hoe je dat doet, lees je in de folder ‘Als je niet tevreden bent’. Als je een klacht in wil dienen, vul je een klachtformulier in. Dit stuur je naar:

Klachtencomissie
Postbus 242
5900 AE Venlo
Uw internetbrowser is verouderd.

Voor een goede weergave is een recente versie van uw browser vereist.